اخبار و مقالات

کوکسا چوبی راش

کوکسا چوبی راش

یکی از عناصر ایجاد کننده ی زیبایی در دکوراسیون خانه ی شما ؛ ظروف چوبی کوکسا می باشد ، کوکسا چوبی راش یکی از لوازم دست ساز چوبی پرطرفدار در بین لوازم دکوری چوبی می باشد . این ظروف سرو نوشیدنی در مهمانی ها نیز جهت سرو انواع نوشیدنی ها استفاده می شوند .

کوکسا چوبی راش

انواع کوکسا های چوبی ، نوعی فنجان و یا لیوان چوبی می باشند که توسط مردم سامی در Lappland و یا شمال اسکاندیناوی ساخته می شده است . کوکسا تا به امروز در بین طبیعت گردان اقصی نقاط جهان طرفداران زیادی پیدا کرده است و تقریبا بدون جایگزین هستند . در سال های نخستین اختراع کوکسا ، Guksi یا Kuksa ، به طور گسترده در کشور های نزدیک به قطب شمال به عنوان فنجان نوشیدنی استفاده می شد که از بروسن ( جوش چوب ) ساخته می شدند و بهترین گزینه برای شرایط آب و هوایی آن مناطق به شمار می آمدند . امروزه هم از کوکسا و یا لیوان های چوبی به شکل گسترده استفاده می شود . خرید و فروش کوکسا و انواع شات چوبی امروزه خیلی رونق پیدا کرده است . کوکسا در تعریف ساده همان لیوان هایی را گویند که می تواند جنس های مختلفی از جمله سفالی ، سرامیکی ، فلزی و یا شیشه ای داشته باشد و یا دارای روکش های مختلفی از جمله پلاستیک ، abs و … باشد . کوکسا ها سایز های متفاوتی دارند ولی به طور معمول حدود ۲۰۰ میلی لیتر حجم دارند .

خرید کوکسا

با خرید کوکسا چوبی راش می توانید ، انتخابی هوشمندانه برای سرو نوشیدنی های خود در مهمانی ها و یا تزیین دکوراسیون خانه خود انجام دهید . چنانچه قصد خرید کوکسا را دارید ، فروشگاه اینترنتی راش ارائه دهنده ی انواع ظروف دست ساز چوبی ؛ در سراسر ایران انواع ظروف چوبی را ارائه می دهد . در حالت کلی خرید انواع ظروف تزیینی می تواند دکوراسیون شما را به بهترین نحو ممکن تغییر دهد .

جهت خرید کوکسا می توانید با شماره ی ۰۹۲۱۴۲۰۴۹۸۴ تماس حاصل فرموده و اقدام به دریافت مشاوره های لازم نمایید .

کوکسا چوبی راش

کوکسا ، نامی آشنا برای علاقه‌ مندان به طبیعت و هنر چوب‌ کاری است . این لیوان چوبی منحصر به فرد ، ریشه در فرهنگ اسکاندیناوی داشته …

ایجاد دکوراسیون شیک با کوکسای چوبی

یکی از عواملی که در دکوراسیون ظروف در خانه شما می تواند نقش موثری داشته باشد ؛ جنس چوبی این ظروف می باشد . کوکسا چوبی راش یکی از ظروف دست ساز چوبی پرطرفدار در بین علاقمندان به لوازم دکوری می باشد . تخته های چوب گردوی استفاده شده در ظروف و انواع لیوان چوبی ، زیبایی طبیعی و تطبیق پذیری آن ها را به ارمغان می آورد . با کوکسا های چوبی دست ساز ما ، جذابیت روستایی را به دکوراسیون منزل خود بیاورید . از ماگ ‌های تزئینی کوچک گرفته تا لیوان ‌های چوبی دست ساز بزرگ ، راش انواع مختلفی از سبک ‌ها را متناسب با هر فضایی برای شما طرفداران ارائه می ‌دهد . کوکسا چوبی برای سرو انواع نوشیدنی های فصلی و یا غیرفصلی مناسب می باشد . مقاله ی ( چگونه نرده های چوبی را با دکوراسیون خانه موجود هماهنگ کنیم ) می تواند نحوه ی ایجاد دکوراسیونی شیک با انواع ظروف چوبی را نشان دهد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *