اخبار و مقالات

ظروف چوبی لوکس

ظروف چوبی لوکس

اگر علاقمند به استفاده از ظروف چوبی لوکس هستید ، می توانید انواع ظروف چوبی مورد نیازتان را از فروشگاه راش تهیه کنید . این ظروف چوبی به دلیل جنس خاص چوب استفاده شده در آن ، ویژگی های منحصربفردی چون ؛ آنتی باکتریال بودن ، صاف و یکدست بودن را دارا می باشد .

ظروف چوبی لوکس

تمامی ظروف چوبی همچون ؛ کاسه ها و بشقاب چوبی ، توسط صنعتگران ماهر و از جنس چوب با منابع پایدار ساخته شده اند . در واقع این ظروف چوبی لوکس ، یک مرکز بی انتها در حیطه ی انواع ظروف آشپزخانه می باشند . به این صورت که ایده آل برای سرو ، نمایش ، یا به عنوان یک آیتم دکوری مستقل ؛ هستند . هر قطعه منحصر به فرد از انواع ظروف چوبی ، به طور یکپارچه با هر سبکی ترکیب می شوند . در حالت کلی ، در مورد ظروف چوبی می توان گفت ؛ ظاهری بسیار مدرن دارند ، برای استفاده روزمره خانوادگی مناسب هستند چرا که خاصیت آنتی باکتریالی داشته و حس خوشایندی در کاربر ایجاد می کنند ، همچنین به دلیل ظاهر خاص و جلوه ی صافشان می توانند گزینه ای مناسب برای آیتم دکوری باشند . ظروف چوبی مدرن و ظروف چوبی فانتزی ، امروزه از موارد پرطرفدار ظروف چوبی محسوب می شوند . قیمت ظروف چوبی پذیرایی نیز به میزان و جنس چوب بکار رفته در محصول ، بستگی دارد .

ظروف چوبی لوکس

لیوان شات در اصل برای صرف قهوه و عرقیجات طراحی شده است ، بنابراین انواع نوشیدنی ها را می توان با ست ۱۲ عددی شات نقلی سرو کرد …

ایمنی ظروف چوبی

مردم اغلب به ظروف آشپزخانه چوبی به دلیل ظاهر جذاب و صاف آن جذب می شوند و از خواص ایمنی و آنتی باکتریالی آن به طور کامل مطلع نیستند . در واقع چوب بکار گرفته شده در ظروف چوبی لوکس ، به عنوان یک ماده طبیعی خام برای غذا ایمن می باشد . بیشتر اوقات ، مسئله ایمن بودن چوب در واقع به این بستگی دارد که چه نوع روغنی برای آب بندی چوب استفاده می شود . مطالعات زیادی انجام شده که نشان می‌ دهد چوب در واقع انتخاب مطمئن‌ تری نسبت به پلاستیک برای اقلام مرتبط با مواد غذایی مانند ؛ تخته‌های خرد کن است . طبق کشفیات انجام شده ؛ باکتری‌ها برای مدت طولانی‌تری روی تخته برش پلاستیکی زنده می‌مانند و رشد می‌کنند ، در حالی که همان باکتری روی تخته چوبی ، مدت زیادی زنده نمی‌ماند . همانطور که در بالا ذکر شد ؛ غالب چوب های طبیعی فرآوری نشده ، ۱۰۰٪ برای غذا بی خطر هستند . مسئله ایمنی مواد غذایی معمولاً به این بستگی دارد که چه روغنی برای آب بندی چوب استفاده می شود . بسیاری از گونه های درختان چوب سخت مانند اقاقیا و گردو دارای روغن های طبیعی هستند که ضد باکتری و ضد قارچ می باشد . این روغن‌ ها تا مدت‌ ها پس از تبدیل شدن درخت به یک ظروف آشپزخانه در چوب باقی مانده و از عناصر یا هر چیزی که روی سطح چوب رشد می‌کند ، محافظت می‌کند .

مزایای این ظروف

مزایای استفاده از ظروف چوبی شامل موارد زیادی می شود که بیشتر به دلیل ؛ ویژگی های چوب می باشد . چوب یک ماده طبیعی ، تجدید پذیر و زیست تخریب پذیر است . بدین صورت که خطر مواد شیمیایی خطرناک مانند برخی از پلاستیک ها ، پوشش های سفالی و فلزات بسیار کم است . مراقبت و تعمیر آن توسط خودتان آسان است . چوب به طور طبیعی ضد باکتری و ضد قارچ می باشد . چوب در برابر مواد غذایی و نوشیدنی های گرم و یا سرد را عایق می باشد . مستحکم و منعطف بوده و خرد نمی‌شود ، بنابراین برای کودکان مناسب است . برای بسیاری افراد استفاده از ظروف چوبی لوکس ، حسی خوشایند و دلپذیر ایجاد می کند . ظروف شیرینی خوری چوبی ، یکی از ظروف دکوری پرطرفدار در بین علاقمندان به ظروف چوبی می باشد .

نحوه نگهداری

هر روز پس از استفاده ، سعی کنید ظروف خود را با دست با آب و صابون بشویید و در صورت امکان در طول شب کاملاً خشک کنید ، تا محیط مناسبی برای رشد باکتری ها در ظروف چوبی لوکس وجود نداشته باشد . گاهی اوقات ظروف خود را در مخلوطی از آب جوش و سرکه سفید خیس کنید . همچنین می توانید آنها را با جوش شیرین بشویید تا بیشتر تمیز شوند که در نتیجه هر گونه بویی از بین خواهد رفت . در حالت کلی می توان گفت تمامی ظروف چوبی ، مراقبت های زیادی برای تمیز کردن نیاز ندارند چرا که وجود خاصیت آنتی باکتریالی در این ظروف سبب تمیز ماندن دست سازه های چوبی خواهد شد . اگر میخواهید از این ظروف چوبی مراقبت های ویژه تری انجام دهید ، می توانید هر چند ماه یکبار عناصر برجسته یا لبه‌ های زبر را به آرامی سمباده بزنید و سپس روغن نارگیل را به ظروف چوبی بمالید تا به خوبی جذب شود . این به تقویت چوب و احیای ظاهر آن کمک می کند . نحوه تمیز کردن ظروف چوبی و بامبو با رعایت نکات گفته شده ، امری بسیار آسان است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *